Daisypath Anniversary Years Ticker
Daisypath Anniversary Years Ticker
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 10, 2009

Serabut

Cabaran bila dapat seseorg yg x der pendirian hidup.Semua bnda nak buat.Yang susah sapa? Aku jugka..isk isk..bila dah jd org berpangkat ni, x pk dah org bawahan.Asyik nak mengarah ja.Sapa x bengang.Leceh tol..Last2 minute nak tukar, buat bnda lain yg lari trus dr apa yg aku buat n objective asalnya.Ntahla, jd unfavourite ni susah sebenarnya.Kadang2 rasa masa depan kita di perkotak katikkan.Hidup memg penuh cabaran kalo nak berjaya.Tp jgnla cabaran dtg dr manusia yg kita harap guide.Bukan nak kasi guide, nak menambah beban ada la.Aku pon x tau apa yg dia fikir, cakap nak cepat2 siapkan tp suruh buat bnda lain lak.Aku pon nak cepat2 blah la. Xnak aku nak lepak cni lama2 buat tambah dosa aku ngata org n buat org tambah dosa duk ngata aku.Serabut tol..Bak kata seorg sahabat sefield, tapak tangan dia x bercantum ujung tu, so x der pendirian la.Kejap macam tu, kejap macam ni.Gilo.tgk tapak tgn lak, kalo xder tangan camna?isk..isk..Ketensenan tahap dewa..

3 comments:

::9W2PHY:: \(^_')/ said...

relax Fit..jangan serabut...susah sekarang, tp pulangan amat berbaloi. tu sume dugaan..

"Allah tidak memikulkan beban kepada seseorang melainkan sekadar apa yang Allah berikan kepadanya. Allah kelak akan memberikan kelapangan sesudah kesempitan".
[Al-Talaq:7]

Hafizah said...

sabar sabar.

chocolate bowl said...

huhu..mencabar btol kehidupan hg la ni..sabaq naa..