Daisypath Anniversary Years Ticker
Daisypath Anniversary Years Ticker
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, July 16, 2009

Future



OMG...betul kata sesetengah orang..(ada yg aku terbaca dalam blog) bab kahwin ni memg la seronok..tp..TENSEN...sebabnya:

* nak senangkan hati sume org susah..kita fikir org,org lom tentu fikir kan masalah kita...
*kewangan of course la...tetambah aku...belajar lg...mana nak cr duit sgt..bper sgtla aku leh simpan tiap2 bulan berbekalkan scholar aku..tp aku bersyukur sgt2 adanya Mr.S yg slalu support aku...kdg2 kesian jugak nak bebankan dia..tp tu la Mr.S tiap kali aku sebut pasal duit dia mest marah aku...aku nangis juga sebb x leh nak tlg dia pn...sedey sgt2...sometimes rasa USELESS (Mr.S jgn marah ye..!! this is my expression please pafam)
*bila kita plan tetiba ada yg nak ubah plan/x sependapat rasa agak sedih walaupon betul la apa yg dia nak sampaikan...bila bnda ni aku dah plan ngn Mr.S aku x leh nak senng2 terima idea org yg bercanggah ngn planning kami..kami nak kan support bukannya CONDEMN (betul ke x spelling aku ni..)..

Aku bersyukur sgt2 selama aku kenal Mr.S dia...
Tak pernah nak bebankan aku ngn problem dia yg berat2...
Tak pernah dengar dia merungut x der duit nak kasi kat aku kalo aku kering giler
Tak pernah nak minta duit aku
Aku bnyak bergantung kat dia...masalah besar, kecik, aku frust, sedih ngn org sekeliling aku yg x paham ngn aku

Aku sedih sgt:
Bila org yg ada rapat sekeliling aku kdg2 x paham apa aku nak even family aku sendiri

Aku suka kalau:
Apa yg aku buat org support aku sebbnya selama aku hidup ni, aku buat apa aku x pernah nak susahkan org, x pernah nak tagih minta duit org...aku buat apa yg aku rasa aku mampu...n even SHIRO pon, aku beli family aku sndri x tau masa aku berurusan nak beli semua tu..Family aku tau bila aku dah conform beli SHIRO tu pon org Bank kol my bro then the new spread...Aku boleh buktikan sampai skang aku x susahkan sapa2 pon memiliki SHIRO n x pernah merungut pon ada SHIRO (kdg2 time SHIRO makan bnyak jer aku merungut sket2...)

Hopefully after all the obstacles we faces through, we will live happily ever after...
Ingat ALLAH selalu dalam apa jua yg kita lalui
Tak semua org paham apa yg kita cuba buat
k Dear?

Thank for always be there for me

0 comments: