Daisypath Anniversary Years Ticker
Daisypath Anniversary Years Ticker
Daisypath Anniversary tickers

Monday, August 24, 2009

Selamat berpuasa

Dah 3 hari berpuasa..alhamdulillah...utk bulan puasa ni aku nak update kan menu berbuka puasa jer la..aku nak ucapkan selamat menjalani ibadah puasa..:)

Menu 1st day:


ayam dimasak dgn susu rendah lemak (mr.adni did it)


masak kicap bendi


cencaru belah cili

2nd day:
Ila n imah dtg umah berbuka kat umah aku sebb nya Ila transit kat kl dl seblm balik ganu..buat gathering la..setakat 3 org ja berkg kat umah aku..disebabkan terlalu excited duk tggu nak bebuka n Ila dah lembik semcam jer..terlupa lak aku nak amik gambar..
menunya:
1) bawal 3 rasa
2) sambal udang+petai
3)sayur campur (mr. adni did it)
4) ayam percik (Ila beli)

wonderful....++ ada kengkawan..berselera..

then sahur..kitorg bngun kol 4 mask ns goreng+telur goreng+keropok (sponsored mr.adni)

Pg td kol 10 diorg berangkat ke shah alam..flight Ila ke ganu kol 2pm...jumpa lg kawan2 ku..:(

6 comments:

Hafizah said...

mcm sedap ja. bila aku nak merasa masakan hang plak ni.

::9W2PHY:: \(^_')/ said...

TQ Fit! atas layanan dan masakan yg sgt menyelerakan itu...
5 stars okey!

ade yg hg tertinggal pasal menu 2nd day tu..

*kuih sri mersing yg Iela beli tu..
kui kui kui

MadaM said...

a'a terlupa lak sri mersing dia...

ijah: datgla umah aku..tdo umah aku..kita buka posa sama2 la

ielashadila said...

macih ye fit...mmg besh ko msk tu..5 stars utk ikan bawal 3 rasa tu..
mmg smpai menjilat jari..

imah..jgn la sebut2 pasal kuih sri mersing tu..wat aku rasa bersalah je.. =)

MadaM said...

hahah...rindu la korg berdua..bila nak dtg umah aku lg..tdo ramai2..makan ramai...rindunyerrr...

::9W2PHY:: \(^_')/ said...

lor apesal nk sedeh plak iela?? kalo bukan bulan pose mmg aku dah abiskan kuih tu sbb sedap..tp apekan daya, dah bulan pose pas berbuka pasti kenyang perut..