Daisypath Anniversary Years Ticker
Daisypath Anniversary Years Ticker
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, October 7, 2009

Perompak Jahat

Pas semggu aku cuti raya, rumah aku pon kena rompak/pecah masuk...mmg berhari raya tol la pencuri tu...paling aku kesalkan ialah, pendrive aku yg ada semua kerja master aku hilang...skang aku terpaksa repeat semua keja aku n aku dah kesuntukan masa tahap melampau....inilah nasib badan...macam2 dicuri nya...tv n perabot tv, tilam, toto, bantal, baldi, sabun cuci baju pon, beg aku p lab (dalm tu kotak pensil, pendrives, external hard disk), kipas, jam dinding pon, external skali, dll.....


tgk la, pencuri sepahkan lg bilik...


kat sebelah kiri yg kosong tu patutnya tv n perabot jati aku yg berat, di angkutnya jugak


penat aku kena berkemas

1 comments:

chocolate bowl said...

antena tv dia xangkut plak, camna dia nk tgk tv xdak antena? gila punya pencuri, smua benda dia kaut..hg dok area mana weh? takutnya..aku dok tgh cari umah gak ni..nk cari yg slamat la..wpon xbnyk brg berharga tp bnyk brg bermakna..sabar ja la wehhh..