Daisypath Anniversary Years Ticker
Daisypath Anniversary Years Ticker
Daisypath Anniversary tickers

Monday, June 14, 2010

Lapor Diri

Assalamualaikum

hari ni p lapor diri pukul 10 la.hmm...okla..agreement x sign lg. ada dalam 6 org termasuk aku duk tggu.lastly semua ke FHLS n aku sorg2 je ke CFS (Centre foundation Studies). Good one la sbb akudapat new campus dekat sgt ngn TESCO EXTRA.. p sana jumpa boss. Pn Endang rasanya nama dia. Boss ok..ramah.Aku sual kenal la dulu ngn dia.Tanya segala kemusykilan..heheh...

agak cuak kat tempat baru.aku pk, bleh ka aku nak ngajaq ni.I'Allah akn ngajar Matematik n Fizik.
Syukur la...pekerja2 kat sana ramai perempuan la..ok kot.aku masuk jap ja.pastu keluar p bank muamalat n nak wt medical check up.tp x leh...hahah..esokla pulak.

harap2 esok jd better dr hari ni...aku x tau nak buat apa.sebb x der task apa lg..isk...

akan start ngajar 28hb....

3 comments:

::9W2PHY:: \(^_')/ said...

tahniah! selamat memulakan pekerjaan..

MadaM said...

thanks my dear frenz...aku keseorangan..xder kawan..hohoho

::9W2PHY:: \(^_')/ said...

sabaqla...lama2 pasti ade kwn yg bleh jd geng...kan br beberapa hari..ms masih panjang utk hg adapt kat tmpat baru,..ok..