Daisypath Anniversary Years Ticker
Daisypath Anniversary Years Ticker
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, November 11, 2010

Oh Kawan

Assalamualaikum

ada banyak juga kawan kalo diikutkan aku ni, tp susah nak dpt real frenz.maksud aku kat sini yg x mengata belakang (talam 2 muka la senng). bila depan aku ok ja, kat belakang cakap lain.aku rasa aku dh terlampau baik dh ngn kawan2 (yg rapat la).bukan la nak puji diri sndr.tp kalo ada prob ke, aku tolong, nak p mana2 kalo x ada aral, aku join/temankan.aku rasa susah aku nak hampakan sesapa punya wish la.tp itula, kdg2 rasa x di appreciate pon.bila dh desperate baru nak cari aku.aku pon manusia, kecik hati jugak.tp pendamkan ajer la.kat sini jer la aku nak cerita pon.

kdg2 rasa "kawan" dengki ngn apa yg aku ada skang.aku syukur dgn kehidupan yg aku dapat skang.aku bersyukur ngn perkahwinan aku.Allah x bagi rezeki anak lg.cepat atau lambat.aku percaya rezeki ada kat mana2.sebb tu aku bersyukur dgn rezeki lain yg Allah bg kat aku dan suami. org lain dapat rezeki anak, mungkin rezeki lain kurang.Alhamdulillah, aku dapat rezeki lain anak belum lg.Syukur kehadrat Allah.

3 comments:

ida said...

Salam,
Byk2 bersabar la fit..Rezeki org lain2.xsama.Ada sebab atas semua yg terjadi.Allah jadikan setiap perkara semuanya atas sebab2 yg tertentu.Abaikan apa yg org kata..Jgn lupa bersyukur dgn apa yg ada.Klau ckp psl rezeki anak tu, bleh usaha.lmbt pn xpa..klau kes mcm aku ni aku rasa lg sedih.Allah dh bg rezeki anak, tp ditarik blk.pastu keadaan kesihatan aku pn xbrapa nk elok.tp aku redha dan skrg ni aku tgh nk pulihkn blk.apa2 pn byk2 bersabar.hg jgn pikir sgt benda ni.aku syg hg.aku pn ada 2 kwn yg sama mcm hg.depa dh lama tunggu dan usaha.at last berhasil gak.Apa2 pn "Chaiyokkk"!!!!.Hehehehe..

MadaM said...

ida, ang sakit apa?

ida said...

Maybe klau aku pregnant lg sakit blkg aku jd makin teruk.huhu..takut..