Daisypath Anniversary Years Ticker
Daisypath Anniversary Years Ticker
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, May 19, 2011

UCS Open Day

Assalamualaikum

Semalam ada UCS (University Core Subject) Open Day.Semua subjek under UCS wajib join event ni. Termasukla kelas aku. Untuk pengetahuan, selain Fizik aku juga mengajar subjek Ko-Kurikulum bagi semester March 2011 :). Jadinya aku pon terpaksa join aktiviti ni. Untuk kelas aku, kamibuat pameran mengenai negeri negeri di Malaysia. Pelajar kena buka booth ala ala tourism malaysia tu. Diorang kena la study kebudayaa, makanan, penempatan bagi sesebuah negeri. Untuk tidak mensia siakan usaha student aku. Aku ambil aktiviti diorang ni & masukkan sebagai final project diorang :D


Booth kami

sebahagian pelajar aku


juri juri jemputan khas : En Taqi, Miss Tuan Nurul, Miss Azwa & Miss Ayuni

Aku minta tolong budak budak opis tolong bagi markah kat student aku la. Aku tetapkan 4 kriteria dalam pemarkahan. Iaitu kreativiti, informasi, persembahan & keseluruhan. Markah yang diperolehi akan di convertkan sebagai carry marks up to 20% untuk final nanti.

0 comments: