Daisypath Anniversary Years Ticker
Daisypath Anniversary Years Ticker
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, July 22, 2010

Dugaan

Assalamualaikum..

aku dah beransur sihat lepas p appointment ngn Dr smalam kurang dh penng kpala..MC dr 15hb-24hb Julai 2010..puas berubat.batuk yg teruk n berpanjangan.smpai kena guna ubat asma.dah setel batuk penng plak x ilang2 lg.sedeh tol..

so semalam p buat MRI brainscan.sebiji macm cter dalm tv tu.masuk dalam mesin tu.takut jugak.siap masuk x leh nk gerak badan.setengah jam lebh jugakla..n then trus dapat gambar otak..alhamdulillah xder kanser, x der tumor, x ada apa2 yg pelik kat kepala aku.yukur....

dah dapat ubat utk 4 mggu...skang ni dah beransur ilang pening aku.mungkin ada virus yg degl kat telinga aku.sebb tu la rasa pening.dia menganggu keseimbangan badan aku..degil nye virus....lempang baru tau..

0 comments: