Daisypath Anniversary Years Ticker
Daisypath Anniversary Years Ticker
Daisypath Anniversary tickers

Friday, July 23, 2010

Melaka

Assalamualaikum..

InsyaAllah hari ni nak p Melaka..p jalan2..dah jdkan rutin ngn suami nak p mana2 every weekend (kalo mampu).so, x der la terperap dlm umah.nak eratkan kasih syg.dah kawen syok sket nak p jalan mana2.senng x payah nak pk.

Alhamdulillah, sejak bersama suami.dia x pernah lg nak menghampakan hasrat dihati.hahah..terima kasih..aku cukup kasih syg, cukup makan, cukup perhatian, cukup "material" (bukan bermaksd materialistik k?)..cukup segalanya...tempat tinggal yg selamat..aku bersyukur sgt2..dulu aku x kerja, skang dah..walupon ciput gaji cukuplah aku nak balas jasa mak n ayah, cukuplah utk aku nak hiburkan suami (with some little surprise)....macm slalu dia buat kat aku.

saya sayang kamu.

0 comments: