Daisypath Anniversary Years Ticker
Daisypath Anniversary Years Ticker
Daisypath Anniversary tickers

Sunday, July 1, 2012

Recipe of the Day | Fruit Tart

Assalamualaikum

Weehuu... memperkenalkan fruit tart. Oh yeah... aku dah berjaya buat benda ni. Acuan tart aku beli minggu lepas. Tart kita boleh sediakan awal sebab simpan dalam bekas kedap udara InsyaAllah boleh tahan lama. Filling buat tadi. Buat filling kastard je. Boleh tahan lama walaupun tak letak dalam peti sejuk. Kalau buat filling chesse memang kena letak dalam tempat sejuk la.


Actually esok ada jamuan potluck ;D  So aku plan nak bawa something. Then, bawa fruit tart lah !


Untuk fruit tart ni, aku letak buah strawberry & kiwi hijau je. Kalau korang nak penuh lagi, bolehla letak buah anggur (kalau boleh yang tak ada biji), rasberry pun ok jugak. Untuk lebih menyerlah aku letak sekali chocolate rice. Hehehhe...Kalau nak letak yang colourful pun ok jugak. Ikut kreativiti masing-masing lah ye?

2 comments:

Has said...

Fit, firstly akak nak ucap Tahniah sebab dah nak dapat baby. tak tau pun fit tgh sarat skrg..fit dah start cuti ke? nampaknya kalau takde aral, anak kita sama tahun lah yer... :).

MadaM said...

akak pon tahniah jugak. mesti akak happy sesangat kan? x start cuti pn lagi. ingat cuti bersalin jer la kot. sayang pulak kalau nak ambil cuti awal. akan jangka bulan 11 kan? kira sama tahun la... masuk skolah sama :) fit 2 hari lagi dh 9 bulan. isk... takut jugak ni.