Daisypath Anniversary Years Ticker
Daisypath Anniversary Years Ticker
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 12, 2009

Lesen.....

dengan hebatnya aku x tau bila lesen aku mati..budget tgh2 or ujung bulan ni la.ada rasa nak tau, tp x check walhal dlam purse ja...ntahla...aku ngn epi nya weekend kuaq p s.alam.pusing2 s.alam ngn best buddy la...ahad baru balik kl...dah 10hb...malam ahad time tgk tv aku borak2 ngn ida..cakap lesen nak mati n kna sound ngn ida suh tgk la...skali tgk...9hb dah mati...so aku jalan2 tanpa lesen..walaupon baru ja mati disebbkan patuh undg2 rasa la takut, x sekering mat rempik yg x pernah tau hormay n takut.....so semalm buatla lesen kat jpj sebbnya aku dh x payah pakai P lagi....yay!!!! bangga nya...hehehe..biarla nak kata aku syok sndr ke apa...better dr org yg x der!!!!

0 comments: