Daisypath Anniversary Years Ticker
Daisypath Anniversary Years Ticker
Daisypath Anniversary tickers

Friday, June 8, 2012

Semester May 2012


Assalamualaikum

Dah lama x update. Busy sikit. Ni nak update pasal kerja. Buat julung2 kalinya sangat bermurah hati nak buat sesuatu kat mentee. Untuk pengetahuan semua, kat sini setiap lecturer ada mentee. Macam kat U dulu2. So mentee baru aku ni budak tajaan MARA. Ada dalam 16 orang semua. 2 minggu lepas diorang ada exam. Mid semester exam. Kebetulan aku ajar juga mentee aku semester ni. Budak2 sangat suka kalau duk bagi goodies. So, aku tempah coklat ngan member ofis. Tak mahal mana pon. RM1/coklat. Coklat bar macam gambar kat bawah ni. Untuk lebih gempaq aku buatkan la ala2 bookmark kasi kat mentee aku. Punya la seronok budak2 tu. Kadang2 benda kecil yang kita rasa tak seberapa ni buat diorang syok. Depa syok, aku laaagi syok. 



0 comments: